top of page

טיפוסי אישיות בפוליטיקה הישראלית

עודכן: 31 בינו׳ 2021

קהילת מוסמכי MBTI בישראל כוללת מעל 200 אנשים מנוסים ומקצוענים בתחומי הייעוץ, האימון והטיפול, ובפרט ביכולת לראות אנשים בפריזמה חיובית ויוצאת דופן. זוהי במה פתוחה עבורם להציג ידע, לחוות דעה, לשתף בחוויה או ליצור אומנות בכל הקשור בשפה הנפלאה הזו.

דניאל אסייג, INTJ

חבר בקהילת מוסמכי MBTI ISRAEL. דניאל איש יוצא דופן מעמיק וחכם, וכיאה לטיפוס INTJ, מבלה שעות רבות בקריאה וחקר הנושא. בסרטונים הבאים דניאל מסביר על טיפוסי אישיות דרך דמויות בפוליטיקה הישראלית. הסרטונים מעוררי השראה ומסבירים היטב את תובנות המודל. יחד עם זאת, חשוב לשים לב... כי ניתוח האישיות של הדמויות בסרטונים הן דעה פרטית, ואינן מבוססות על תהליך אבחוני עם האדם עצמו.



מי השחקן הכי גדול בעולם? רונאלדו או מסי. התשובה טמונה בקווי אישיות שלהם. מעניין שגם בטניס מוצאים תחרות דומה בין רוג׳ר פדרר לרפאל נדל. ה-ESFP המאמן לעומת ה-ISFP האומן.


 

ג'ון לנון, שלי יחימוביץ, יגאל גואטה - אנשים המעוררים השראה. מעניין מאוד לראות ששני אנשים לכאורה כל כך רחוקים בהשקפתם כמו שלי ויגאל, התחברו יחד לשדר תוכנית רדיו. השקפתם שונות, אבל סוג אישיות אחד!

 

האם גדעון סער יחבור לביבי אחרי בחירות מרץ 2021? התשובה נמצאת בטיפוס האישיות שלו.

 

אם האדם הוא אלגורתם ביוכימי או ייצור בעל נפש היא שאלה נוקבת וגורלית. מעניין שגדולי עמק הסיליקון שייכים לטיפוס 'הגאון'. הם מושכים את העולם לכיוון של האלגוריתם. ניתוח אישיות של 'הגאון' - האתגרים והסכנות.

 

איילת שקד, סטיבן הוקינג, הרמב"ם, שארל דה גול, ארנולד שוורצנגר, ג'ודי פוסטר, עמנואל מקרון, כולם שייכים לטיפוס המדען. הקרירות והעינייניות שלו מתנגשת עם הטיפוס הרגשי של אנשים אידאליסטים כמו עיתונאים.


פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page